JoiN Me HeRe..

Thursday, May 19, 2011

KeNaPa SaYa TaK aNgKat TeLeFoN...??

Aduh!!..handset buat hal lagi.handset ke charger ni,atau bateri?Banyak juga miskol dan mesej masuk,nak balas @ call balik asyik terpadam je,so sesiapa yang terlibat tu i'm sorry..(macam trademark Amir Raja Lawak pulak).Sebelum ni guna yang lama,jatuh dekat lantai ke,tersimbah air ke,si kecik baling ke,tetap maintain boleh je guna lagi (sungguh nostalgia handset tu).Bila tukar yang baru,baru guna berapa bulan dah nak jadi tukun..haishhh!!


Bila ada yang tanya ''Eh nape selalu tak angkat fon ni''?? ..Ok ni jawapannya ;)..


KeNaPa SaYa TaK aNgKat TeLeFoN?

  1. Sebab tak kenal nombor..(jadi kenalkan diri dulu ye,via message ok)
  2. Saya ada dua nombor dalam 1 handset,jadi masa tu mungkin tengah online.
  3. Saya tengah sibuk,ada benda nak buat..
  4. Saya tengah drive (memang tak akan angkat la,pemandu berhemah ni).
  5. Saya memang tak mahu bercakap dengan pemanggil tu (dengan sebab tertentu).
  6. Saya berada dalam keadaan tak sihat (nak pulak masa suara tak de @ kena selsema,tak dapek la nak nolong).
  7. Saya tak dengar bunyi handset (mungkin silent mode,lupa nak 'on' ringtone semula).



Handset ni juga yang best,tahan lasak (wooot...wooot...terpromote Nokia punya produk pulak).Lama pakai ni,malas nak kejar teknologi yang canggih manggih tu,asal boleh call@sms sudah.Tapi sekarang handset ni dah ke mana ntah.Rasa2nya bagi dekat orang...rindu pulak,banyak kenangan tu hurmmm....

Ok,berbalik pada topik,sebenarnya bukan susah sangat nak angkat telefon,cuma kadang-kadang bila berada di situasi macam kat atas,tu yang buat tangan rasa berat nak cakap ''hello..ye saya!'' ..Apapun,kalau tak dapat call tu sila mesej saya ok,nanti saya akan reply @ call balik..wink..wink..

No comments:

Post a Comment