JoiN Me HeRe..

Wednesday, April 20, 2011

Utk Pelajar2:Selamat Menghadapi Peperiksaan..

Pagi ni aku siapkan markah pelajar2,petang nanti mahu hantar dekat opis.Aku harap aku dah lakukan yang terbaik untuk mereka semua.Kena juga berlaku jujur dalam menilai pemarkahan ni sebab tidak adil pada semua kalau aku bagi markah kesian saja kan..'what you give, you get back' nak markah cantik mesti kena usaha,jangan sekadar lepaskan batuk di tangga je.

Macam biasa,ujung2 semester ni inbox fb dan email akan ada je mesej daripada students ucap terima kasih,minta maaf lewat hantar asigment,minta tolong doakan mereka dan macam2 lagi.Apapun,aku sentiasa doakan kejayaan mereka.Siapa tak bangga tengok student cemerlang dalam semua subjek.Malah aku juga akan tetap berbangga jika satu hari nanti pelajar2ku berjaya dalam karier masing2 dan aku tak kisah kalau merekalah juga yang akan jadi boss aku nanti.

Buat pelajar2..saya halalkan setiap ilmu yang diberi,buat yang terbaik untuk peperiksaan minggu depan.Tentang carry mark @ markah penuh tu tak payah persoalkan sebab jika awak dah buat yang sepatutnya,hasilnya pun tak akan mengecewakan juga.Awak semua akan faham jika awak berada di situasi saya.Memang agak sukar untuk saya gagalkan pelajar walaupun pelajar itu sendiri tak mahu bantu dirinya..apapun selamat berjaya...



No comments:

Post a Comment