JoiN Me HeRe..

Thursday, April 7, 2011

Serum Anti Penuaan (Pearlish Skin Series)


Usia dah masuk 30 series ni.Kadang2 rasa seronok,kadang2 rasa takut pula.rasa banyak benda yang diiginkan belum pun tercapai.Dulu masa remaja (sweet17 gitu) selalu juga bayangkan bila dah berada di usia begini aku mesti dah punya rumah besar,kerjaya mantap dan keluarga bahagia.Namun itu hanya impian tp aku tetap bersyukur di mana aku berada sekarang dan apa yang aku miliki kini,walaupun tak seberapa dan tak mencapai target pun.tak apalah hidup ni kan umpama roda,kadang2 kita di bawah,kadang2 di atas,ada turun naiknya,ada pasang surutnya kan..janji jangan pernah putus asa.

ok2..itu bab impian,kita pergi ke bab menjaga kulit wajah pula.memang ini sebenarnya topik yang aku nak kongsi haha.nak tanya kaum perempuan..di penghujung hari sebelum tidur tu pernah tak belek2 muka kat cermin?tengok ada kedut ke,,jerawat ke,bintik2 hitam ke?...sebenarnya aku ada juga buat macam tu selepas selesai melakukan operasi 3M (membersih,menyegar dan melembab kulit wajah).Yelah..aku ni jenis perempuan yang tak suka mengabaikan penjagaan kulit ni maklumlah usia makin hari makin menganjak,nak maintain punya pasal..

Justeru,aku juga tidak ketinggalan mencari-cari produk anti penuaan yang berkesan,sehinggalah aku terjumpa satu serum ni 'Serum Anti Penuaan' daripada Pearlish Skin Care.Ia didatangkan dalam botol2 kecil yang cukup comel.Yang penting kandungannya ada emas 24k serum yang rata2 tahu tentang kebaikannya pada kulit.Jadi aku pun tak lepaskan peluang untuk cuba memakainya,tak sampai sebulan aku dah nampak hasilnya kt wajah.Jadi apalagi, aku terus menggunakan serum ni setiap hari untuk kulit wajah yang tegang,licin dan berseri..Produk ni masih baru kat pasaran dan dah semakin popular kat JB sekarang dan kini aku merupakan salah seorang pengedar kat batu pahat,Johor ni.Jadi untuk sesiapa yang berminat nak mencuba boleh hubungi aku di facebook 'Suria Baharom' @ email alfa_sue@yahoo.com ...inbox aku untuk dapatkan harga istimewa...sekian.. ^^

No comments:

Post a Comment