JoiN Me HeRe..

Sunday, March 7, 2010

Bila Usia Menghampiri 30an


Tahun baru,maknanya bertambah lagi usia,28 ke 29,bermakna dah dekat nak masuk group 30an ni..selalu dengar"usia hanyalah nombor, yang penting maintain"..nak maintain tu yang susah tu.Apapun dalam fikiran ni dah berkira-kira macamana cara yang lebih berkesan nak maintainkan kulit dan badan.

Penting ke?yup!memang penting kepada seorang wanita,apatah lagi yang sudah bergelar isteri.Buat masa sekarang aku sudah berjaya turunkan berat badan dan aku juga telah berjaya disiplinkan diri untuk sentiasa menjaga kulit wajah(sebelum ni malas sangat).Apapun,kedutan dekat muka belum timbul lagi setakat ni,syukurrr.

Cuma akhir-akhir ni aku agak stress,biasanya stress ni tak baik untuk kesihatan kan,orang kata boleh cepat tua,mungkin ada betulnya..yang aku perasan bila stress aku lebih cenderung untuk makan banyak dan malas untuk menguruskan diri sendiri.Apapun aku akan cuba kawal stress aku ni agar tidak memudaratkan diri sendiri..anda bagaimana? ;p

No comments:

Post a Comment