JoiN Me HeRe..

Monday, May 7, 2012

Kari ayam yang sangat best

 hubby masak
dia kol semalam tanya resepi 
mula2 macam tak percaya
tapi kena percaya sebab dulu dia selalu jugak masak kari ni
tapi 4,5 tahun lepas laaa..
last makan kari dia masa dok Shah Alam dulu

 masa tu punya la makan banyak sebab sedap sangat
memang sedap 
sumpah tak tipu
time cedok mempedal masuk dalam pinggan..bulat je ghopernyer
adusssss!! isi dalam tak buang (kat dalam tu ada pasir dan segala bahan kumuhan ok)
hehehe

tapi nak jaga hati punya pasal diam2 ja buang
apapun, benda tu laaa yang jadi kenangan manis dan usikan sampai sekarang
- WiNK -

ok berbalik pada kari yang kat dalam gambar tu
semalam masak satu kuali
jadi petang ni ingat nak beli roti canai
atau kalau rajin nak menjala
roti jala
kasi banjir dengan kari ni...
heheh!

1 comment:

  1. memang nmpk yummy betoi kari ni..pandai dia masak :)

    ReplyDelete