JoiN Me HeRe..

Wednesday, October 19, 2011

Rasa Negatif Yang Wujud Ketika Facebook di Log in

aku tak suka rasa ni
tapi dah namanya lumrah kejadian
dikurniakan dengan pelbagai rasa
So nak buat macamana..
apapun, rasa ni masih dalam kawalan

Tahu rasa apa?!
Rasa BENCI dan MENYAMPAH!
Eiii.. aku bukan suka sangat dengan rasa ni
Sesekali je datang
apapun, aku dah sorokkan jauh di sudut hati
tak nak dilayan sangat rasa ni
Sebabnya nanti aku yang SESAK!

Alkisahnya.............................

SATU!..aku menyampah dengan someone tu
sebab kononnya nak tunjukkan 'sesuatu' dengan aku
padahal kalau dia tahu cerita di sebalik semua tu
Mesti dia malu sendiri
dan makan hati nanti
So..jangan confident sangat ok

kata aku "sebenarnya aku rasa kau takut dengan bayang2 kau sendiri"

DUA!..ada sorang kenalan aku dulu
memang kuat menipu
add aku dekat FB..ermm..
nampak macam berimej bersih
syukurrrr..mungkin dia dah berubah
rupa-rupanya...sama je!
malah cuba nak pancing2 hidup aku
Tiba2 teringat pesanan penaja
Do not Argue with An Idiot!..
so tidaklah aku pedulikan sangat
marah gamaknya dia
last2 dia sendiri yang remove aku dari fb dia

settled satu masalah...

TIGA! Ada dua tiga kawan ni
yang aku sendiri pun..
belum habis fikir apa yang mereka nak
post macam2 dekat inbox
dengan ayat yang tak tentu arah
kononnya nak tunjukkan keRomeokan mereka
Hey..aku dah 30 tahun
dah kahwin
anak dua
tak ada harta..
tak berpangkat
tak ada duit
sooooo...
apa yang kamu semua nak?!


Note: Rasa ni terhasil buat masa ni je..mungkin sikit hari lagi, rasa ni akan hilang sendiri....peace~

No comments:

Post a Comment