JoiN Me HeRe..

Monday, August 22, 2011

Bila Aku Kembali Menulis...

Bersama rakan-rakan Media Cetak..

Tak sangka aku kembali menulis,walaupun bukan untuk media massa tapi untuk Universiti,itu sudah cukup untuk buat aku rasa apa yang aku pelajari selama 3 tahun di UiTM,Shah Alam dulu tidak sia2.

Seronok dapat ceburi bidang ni semula, bersama rakan2 yang sentiasa murah hati memberi tunjuk ajar dan sememangnya mereka tak lokek ilmu. Ditempatkan di Unit Perhubungan Awam memberikan aku seribu pengalaman yang cukup beharga.

Sedondon la pulak!

..dan minggu ni mungkin adalah minggu terakhir aku bersama rakan sejawatan,Farhan Darwis.Sebabnya dia akan berpindah ke KL bekerja dengan Media di sana. Memang agak sedih tapi aku dan rakan2 lain faham dengan kehendak dia. Tak apalah,biar dia sendiri yang tentukan hidup dia,dan diharapkan dia berjaya dengan apa yang dia buat.

Pada En. Farhan..kau tak de susah jugak aku nanti Farhan oii,sape nak bantu aku ambil gambar guna dslr?sape nak ganti aku time aku tak boleh cover news malam2?sape nak jadi mangsa usikan aku?sape..sape lepas ni?huhu...

sebahagian daripada kawan2 seperjuangan..


No comments:

Post a Comment